A Wi-Fi jelerősség a háztartási készülék felállítási helyén nem megfelelő.
Biztosítsa, hogy háztartási készüléke beszerelési helyén a Wi-Fi hálózat jele elegendő erősségű legyen.
A Miele háztartási készülék Miele App-hoz történő hozzáadásának folyamata a 3.7.17 (.200) hibakóddal meghiúsul.
Biztosítsa, hogy háztartási készüléke beszerelési helyén a Wi-Fi hálózat jele elegendő erősségű legyen.
Tekintse át a hálózatba kapcsolt Miele háztartási készülék rendszerkövetelményeit, és ellenőrizze, hogy a 80, 443, 53 és 5353 portok nyitva vannak-e.
A rendszerfeltételek a Miele honlapján az Ügyfél Asszisztensben a Miele@home > Miele App > Rendszerfeltételek a Wi-Fi hálózat számára c. részben találhatók.
Használja saját internetszolgáltatójának DNS-szerverét, és vigye be a DNS-szervert a routerbe.
Miután a Miele háztartási készüléket sikeresen hozzáadta a Miele App-ban, a router DNS-szerverének IP-címe átállítható egy alternatív DNS-szerverre.
Módosítsa manuálisan a Miele háztartási készülék DNS-szerverét a szolgáltatóéra a Miele App-ban: koppintson a Miele készülékre a készülék áttekintése oldalon > koppintson a > Hálózat lehetőségre, koppintson a > Manuális hálózati konfigurálás lehetőségre, aktiválja a > Hálózati beállításokat.
Mielőtt új Miele háztartási készüléket adna hozzá a Miele App-ban, ideiglenesen kapcsolja ki a DNS-reklámblokkolókat és az adatvédelmi alkalmazásokat.
Vegye fel a kapcsolatot a Miele ügyfélszolgálatával.
Állítsa be úgy a tűzfal paramétereit, hogy a Miele háztartási készülékek tudjanak kommunikálni.
Állítsa be úgy a Wi-Fi hálózat paramétereit, hogy a Miele háztartási készülékek korlátlanul tudjanak kommunikálni.
Problémát okozhat, ha a router/repeater kombináció eltérő gyártótól származik.
Konfigurálja a MESH hálózatot a gyártó által előírt beállítások szerint.
Állítsa be a router paramétereit úgy, hogy az „Újonnan hozzáadott hálózati elem“ csatlakozhasson az internetre.
Ha a hiba továbbra is fennáll, kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk, vagy foglaljon szerviz időpontot ügyfélszolgálatunknál.