KeresesÜzletkereső
Segítség ehhez:

App

App

A robotporszívó párosítása nem lehetséges

A robotporszívó párosítása nem lehetséges. A robotporszívó nem található a Scout App-ban, vagy a szerverkapcsolat megszakadt. A robotporszívó Wi-Fi szimbóluma villog, és egy kis idő után ismét megjelenik a Párosítás üzenet a kijelzőn.

A routert kicserélték, vagy megváltozott a Wi-Fi jelszó.

Hozzon létre új Wi-Fi kapcsolatot az alábbiak szerint:

  1. Nyomja meg és tartsa lenyomva a Wi-Fi gombot a robotporszívó távirányítóján, amíg a PaIR meg nem jelenik a robotporszívó kijelzőjén.

    Az otthoni hálózat Wi-Fi-hálózatának hozzáférési adatai visszaállítódnak.

  2. Indítsa újra a robotporszívó készülékpárosítását az App-ban, hogy újra létrejöhessen a Wi-Fi kapcsolat az otthoni hálózattal.

A robotporszívó ezután ismét csatlakoztatott készülékként jelenik meg az App-ban.

Ha a Wi-Fi jelszó az okostelefon jelszókezelőjén keresztül lett megadva, a jelszót a jelszókezelőben is meg kell változtatni. Ellenkező esetben adja meg manuálisan a Wi-Fi jelszót, az okostelefon billentyűzetének használatával.

Probléma van a felhasználói bejelentkezéssel.

Teljesen távolítsa el a Scout App-ot.

Töltse le újra a Scout App-ot az App Store-ból.

Telepítse a Scout App-ot.

Jelentkezzen be újra.

Indítsa el a robotporszívó párosítását.

Használati útmutató

Használati útmutató

Itt találja a használati útmutatókat Miele készülékeihez.
Tudjon meg többet
Szerviztechnikus foglalása

Szerviztechnikus foglalása

Szerviz igényét telefonon is leadhatja
Szerviztechnikus foglalása
Kapcsolatfelvételi űrlap

Kapcsolatfelvételi űrlap

Írja le problémáját a kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül. A Miele Ügyfélszolgálat a lehető leghamarabb felveszi Önnel a kapcsolatot.
A kapcsolatfelvételi űrlaphoz