KeresesÜzletkereső
Segítség ehhez:

Sütő

Sütő

Smart Food ID az ételfelismerő funkció nélkül

A Smart Food ID (SFID) sütő funkciót aktiválták a Miele Appban, de az ételfelismerő funkció még mindig nem működik.

A Smart funkció ki van kapcsolva a sütőnél.

Ellenőrizze a sütő beállításait, hogy be van-e kapcsolva a kamera és az ételfelismerő funkció.

Ha nem találja az „Ételfelismerés“ menüpontot, vagy ha az már aktiválva van, kapcsolja ki, majd be a sütőt.

Ellenőrizze azt is, hogy az ön sütője kapcsolódik-e a helyi Wi-Fi hálózatra.

Ha a probléma továbbra is fennáll, válassza le rövid időre a sütőt az elektromos hálózatról, majd kapcsolja be újra.

A Smart Food ID intelligens funkció aktiválásával kapcsolatos további információk a„Wie aktiviere ich Smart Food ID (SFID)?“ részben találhatók.

Ha az ételfelismerés továbbra sem működik,

forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

Használati útmutató

Használati útmutató

Itt találja a használati útmutatókat Miele készülékeihez.
Tudjon meg többet
Szerviztechnikus foglalása

Szerviztechnikus foglalása

Szerviz igényét telefonon is leadhatja
Szerviztechnikus foglalása
Kapcsolatfelvételi űrlap

Kapcsolatfelvételi űrlap

Írja le problémáját a kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül. A Miele Ügyfélszolgálat a lehető leghamarabb felveszi Önnel a kapcsolatot.
A kapcsolatfelvételi űrlaphoz