Csatlakozási probléma áll fenn.
Ellenőrizze az internetkapcsolatot.
Miele App:
Ellenőrizze a kapcsolatot és állítsa helyre, pl. a készülék állapotának nyomonkövetésével a Miele App-ban.
A kapcsolat állapotának megjelenítéséhez a következőképpen járjon el:
Nyissa meg a Miele Appot.
Válassza ki a „Készülékek“ közül a kívánt készüléket.
Ha nincs kapcsolat, ez most megjelenik.
Wi-Fi kapcsolat erőssége:
Biztosítsa a megfelelő Wi-Fi kapcsolat erősségét, pl. a Miele alkalmazásban található FoodView használatával.
Nyissa ki és zárja be a sütő ajtaját egy új elkészítendő étel felismeréséhez.
Ha továbbra sem lehetséges a felismerés, ellenőrizze, hogy elérhetők-e szoftverfrissítések vagy modulfrissítések a sütőjéhez:
Ehhez lépjen be a „Beállítások“ menüpontba.
Telepítése a rendelkezésre álló frissítéseket.
Ellenőrizze a Miele App-ban, hogy a modulfrissítések rendelkezésre állnak-e.
Telepítse a rendelkezésre álló modulfrissítéseket.
Ellenőrizze, hogy az ELP ID esetén 05165 V5432-nél nagyobb vagy azzal egyenlő érték kerül-e megjelenítésre, az XKM ID esetén pedig 36097-nél nagyobb vagy azzal egyenlő érték. Ezektől a verzióktól támogatott a Smart Food ID.