Kapcsolat


Háztartási készülékek telefonos ügyfélszolgálata
Cím: 1022 Budapest, Alsó Törökvész út 2.
Telefon: 06 1 880 6400

Nyitva tartás
Hétfő-Péntek: 08:00-17:30
Szombat: Zárva
​Vasárnap: Zárva

2019. december 7-én és 14-én a Miele Ügyfélszolgálat 08:00-14:00 tart nyitva.
Az ünnepi nyitva tartásunk pedig az alábbiak szerint alakul.
December 23. 08:00-17:30
December 30. 08:00-17:30
December 31. 08:00-13:00

Alkatrész rendelés
Exkluzív Miele Alkatrész Shop
HQ Elektronika Kft.
1135 Budapest, Kerekes utca 15.
Telefon: +36 1 239 3266
E-mail: miele@hqelektronika.hu
Web: http://www.hqelektronika.hu/miele-alkatreszek


Az Ön kényelme és a jobb kiszolgálása érdekében készpénz mellett már bankkártyával is fizethet szerviz szolgáltatásainkért.

POS termináljanik segítségével a MasterCard, Maestro, VISA, VISA Electron bankkártyák elfogadását tettük lehetővé. Kártyaelfogadó partnerünk: NovoPayment


Szeretnénk felhíni kedves ügyfeleink figyelmét, hogy a Miele Kft. központi irodájában, a 1022. Budapest Alsó Törökvész út 2. szám alatt alkatrész értékesítésre, és készülék javításra történő leadására nincs lehetőség. Köszönjük megértésüket!

Tovább

Jótállás és kiterjesztett jótállás

Kiterjesztett jótállás

Garantieverlängerung

Maximális biztonság a Mielével

Exkluzív Miele kiterjesztett jótállás legfeljebb 10 évig
Miele készüléke megvásárlásával Ön a hosszú élettartamot, a kényelmet és a legmagasabb minőséget választotta. Amennyiben ezen kívül készülékének maximális biztonságot is szeretne, kérje kiterjesztett jótállásunkat, ami egy egyszeri külön díj megfizetése ellenében az Ön választása szerint 5 vagy 10 évre meghosszabbíthatja a jótállást. Ez az időtartam magában foglalja a 2 éves gyártói jótállást is.

Hosszútávú fedezet
A Miele az egyetlen olyan gyártó a háztartási gép piacon, amely átfogó kiterjesztett jótállást kínál akár 10 évre – emellett opcionálisan elérhető az 5 éves kiterjesztett jótállás is.

Maximális biztonság
A kiterjesztett jótállás ideje alatt a rendeltetésszerű használat mellett bekövetkező meghibásodás esetén Önt nem terheli semmilyen javítási költség.
Szándékos vagy súlyos gondatlanságból fakadóan keletkezett meghibásodás
esetén a javítás költségét Önnek kell állnia.

Új a régi helyett
Amennyiben készülékét nem tudjuk gazdaságosan megjavítani, új készüléket biztosítunk.

Maximális rugalmasság
A 2 éves gyártói jótállás időtartamának lejártát minimum 60 nappal megelőzően Ön bármikor megveheti kiterjesztett jótállásaink közül bármelyiket.

Megbízható és gyors
Amennyiben javításra van szüksége, magasan képzett szakembereink gyors és megbízható segítséget nyújtanak.

 

Kiterjesztett Jótállásaink
A gyártó által a termék vonatkozásában kötelezően vállalt 2 év jótállás időtartamának lejártát minimum 60 nappal megelőző időszakban Önnek bármikor lehetősége van a kiterjesztett jótállás megvásárlására további 3, illetve 8 évre, az ÁSZF-ben részletesen meghatározott feltételek szerint.

Válasszon az Ön igényének és készülékének megfelelően kiterjesztett jótállásaink közül:

 

Standard Kiterjesztett Jótállás 5 év

Termékcsoportok
Fali és sziget páraelszívó, beépíthető páraelszívó, pultba építhető páraelszívó, sütő, mikrohullámú sütő, sütő mikrohullámú üzemmóddal, kombi gőzpároló, gőzpároló mikrohullámú üzemmóddal, főzőlap, gőzpároló, indukciós főzőlap, gázfőzőlap, SmartLine, indukciós főzőlapok beépített páraelszívóval, vákuumozó fiók, edénymelegítő fiók, elektromos főzőlapok, hűtőszekrény, fagyasztó, hűtő-, fagyasztó szekrény, borhűtő, mosógép, mosogatógép, szárítógép, mosó-szárítógép, FashionMaster, vasalógép

A gyártó által a termék vonatkozásában kötelezően vállalt 2 év jótállás időtartamának lejártát minimum 60 nappal megelőző időszakban Önnek bármikor lehetősége van a kiterjesztett jótállás megvásárlására további 3 évre, az ÁSZF-ben részletesen meghatározott feltételek szerint.

Ára: 69 900 Ft

Tovább a termékhez

 

Prémium Kiterjesztett Jótállás 10 év

Termékcsoportok
Fali és sziget páraelszívó, beépíthető páraelszívó, pultba építhető páraelszívó, sütő, sütő mikrohullámú üzemmóddal, kombi gőzpároló, főzőlap, gőzpároló, mikrohullámú sütő, indukciós főzőlap, gázfőzőlap, SmartLine, indukciós főzőlapok beépített páraelszívóval, vákuumozó fiók, edénymelegítő fiók, elektromos főzőlapok, hűtőszekrény, fagyasztó, hűtő-, fagyasztó szekrény, borhűtő, mosógép, mosogatógép, szárítógép, mosó-szárítógép, FashionMaster, vasalógép

A gyártó által a termék vonatkozásában kötelezően vállalt 2 év jótállás időtartamának lejártát minimum 60 nappal megelőző időszakban Önnek bármikor lehetősége van a kiterjesztett jótállás megvásárlására további 8 évre, az ÁSZF-ben részletesen meghatározott feltételek szerint.

Ára: 129 900 Ft helyett most csak 99 900 Ft*

* A promóciós időszak 2019. december 31.ig tart.

Tovább a termékhez

 

Minden ár egy kiterjesztett jótállásra és csak egy készülékre érvényes. Az árak az ÁFA-t is tartalmazzák.


Kávéfőző, Dialog sütő, MasterCool készülékeink kiterjesztett jótállásával vagy amennyiben készüléke besorolásával kapcsolatban kérdése van, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.


A kiterjesztett jótállással kapcsolatos további információkért hívja ügyfélszolgálatunkat a 06 1 880 6400-as telefonszámon vagy írjon nekünk és tegye fel kérdését a nap bármely időszakában e-mailben. 


 

Lépjen kapcsolatba velünk!

Ha további kérdése, kérése van, kattintson az alábbi linkre és lépjen kapcsolatba velünk!

Kapcsolat

További letölthető információk

Leírás Formátum Letöltés
Miele Kiterjesztett Jótállás ÁSZF PDF Letöltés

Jótállási feltételek

Jótállási feltételek

Hatályos: 2018. január 01. 

A Miele készülékek világszerte elismert, kiváló minőségű termékek. Ön ezen készülék megvásárlásával a Miele tulajdonosok exkluzív körébe lépett.

Figyelem: a háztartási termék/ek háztartási célra készült/ek és csak arra használható, ipari felhasználása nem megengedett.
A fogyasztót a termékkel kapcsolatosan megilletô jogokat a 2013. évi V. törvény (Ptk, a 45/2014. (11.26)
Korm. rendelet, a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet, valamint a 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet, továbbá a termékhez csatolt jelen jótállási jegy tartalmazza. A Miele Kft (továbbiakban: Miele), az általa Magyarországon forgalomba hozott, fogyasztói szerzôdés keretében vásárolt tartós fogyasztási cikkre jótállást vállal az alábbiak szerint: A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos kötelezettségek a 151/2003. (IX.22.) Kormány rendelet
1.§ (2) bekezdése alapján a fogyasztóval szerzôdést kötô vállalkozást terhelik. Ezen kötelezettséget azonban, – a vásárló érdekeit szem előtt tartva – a jótállási kötelezettség teljesítéséhez megfelelô szakértelemmel rendelkezô Miele – a jelen jótállási feltételek „A fogyasztó jótálláson és szavatosságon alapuló jogai” rész 6. pontjában foglalt eltéréssel – átvállalta a fogyasztóval szerződő kereskedőtől. A Miele ezen vállalását a fogyasztó kedvezôbb és magasabb színvonalú kiszolgálása érdekében tette. A Miele ezen vállalása azonban
nem érinti a fogyasztónak a 151/2003. (IX.22.) Kormány rendelet 1.§ (2) bekezdésben szabályozott azon jogát, hogy jótállási igényét a vele a szerzôdés tárgyát képezô szolgáltatás nyújtására kötelezett vállalkozás felé érvényesítse.

Jótállási idő
A Miele a háztartási készülékekre a 151/2003. (IX.22.) Kormány rendelet szerinti új tartós fogyasztási cikkre kötelezôen elôírt 12 hónapos jótállási idôn túl további 12 hónap jótállást vállal (kiterjesztett jótállás). A kiterjesztett jótállás nem terjed ki a háztartási készülékekben található akkumulátorokra. A termékben használt újratölthetô akkumulátorok limitált élettartamúak (kb. 700 töltés) és kapacitásuk az élettartam során fokozatosan csökken, ami természetes és mûszakilag elkerülhetetlen folyamat. A jótállás az akkumulátorok esetében csak a jótállási idôszak alatt bekövetkezô, az elfogadott kapacitáscsökkenésen kívüli rendkívüli meghibásodásra vonatkozik, a mechanikai sérülésekre és a nem rendeltetésszerû használatból eredô meghibásodásokra azonban nem terjed ki.

Jótállási jog jogosultja
A jótállási jogokat a tartós fogyasztási cikk mindenkori tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minôsül (fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy).

Jótállásból eredô jogok érvényesítése
A jótállási jogok elsôdlegesen a szabályszerûen kitöltött jótállási jeggyel érvényesíthetôk. Kérjük, követelje meg az eladótól a jótállási jegy szabályszerû kitöltését (eladóként eljáró vállalkozás neve, címe; a termék azonosítására alkalmas megnevezése és típusa, valamint gyártási száma; vásárlás vagy üzembe helyezés idôpontja). A szabálytalanul kiállított jótállási jegy alapján érvényesített igények teljesítése a kereskedôt terheli. A jótállási jegyen történt bármilyen javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése, a jótállás érvénytelenségét vonja maga után. Elveszett jótállási jegyet nem tudunk pótolni. Ha a jótállási jegy bármilyen okból nem állna rendelkezésre (pl.: elveszett, elmaradt a jótállási jegynek a fogyasztó részére történô rendelkezésére bocsátása) a szerzôdés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott
számlát vagy nyugtát - a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredô jogok az ellenérték megfizetését igazoló vásárlási bizonylattal érvényesíthetôek, feltéve, hogy a bizonylatból
egyértelmûen megállapítható a vásárlás idôpontja és a termék típusa, mivel ezeknek az információknak a – 3 – hiányában az érintett termék és a jótállási idôszak nem állapítható meg.

Kérjük, hogy a jótállási jegy mellett ôrizze meg a vásárláskor kapott fizetési bizonylatot is.

A jótállási idô kezdete
A jótállási határidô a terméknek a vásárló részére történô átadása, vagy ha az üzembe helyezést a Miele végzi, akkor az üzembe helyezés napjával kezdôdik. A termék kijavítása esetén a jótállás idôtartama meghosszabbodik a hiba közlésének napjától kezdve, azzal az idôvel, amely alatt a vásárló a terméket a hiba miatt rendeltetésszerûen nem használhatta.

A jótállás területi hatálya: Magyarország.
A fogyasztó jótálláson és szavatosságon alapuló jogai
A fogyasztó hiba esetén - választása szerint - a jótállási igénye alapján az alábbi jogok illetik meg:
1. A fogyasztó elsôsorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Miele-nek a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerzôdésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a fogyasztónak okozott érdeksérelmet.
2. Ha a Miele a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének megfelelô határidôn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a fogyasztónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fûzôdô érdeke megszûnt, a fogyasztó – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Miele költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerzôdéstôl.
3. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
4. A vásárló a választott jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a Miele-nek megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a Miele adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt. A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
5. Ha a vásárló a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstôl) számított három
munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Miele nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerû használatot akadályozza.
6. Ha az 5. pont szerinti esetben cserére nincs lehetôség, a vásárló választása szerint - a termék visszaszolgáltatásával egyidejûleg - a vételárat Miele visszafizeti, vagy a vételár különbözet elszámolása mellett más típusú termék felajánlására kerülhet sor. Tájékoztatjuk, hogy az 5. és 6. pontban szereplô jótállási jogokat összhangban a 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet 1.§ (2) bekezdésével – a terméket az Ön részére közvetlenül értékesítô vállalkozásnál (a továbbiakban: Kereskedô) tudja érvényesíteni.
7. A terméknek vagy jelentôs részének kicserélése esetén a jótállás idôtartam a kicserélt termék (annak jelentôs része) tekintetében újra kezdôdik. Ezt a rendelkezést alkalmazzuk akkor is, ha a modulokból összeállított termék hibás moduljának cseréjére kerül sor. A cserére jogosító igazolást a csere jogosultságát igazoló dokumentumok alapján a Miele állítja ki.
8. A jótállás nem érinti a fogyasztó jogszabályból eredô – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.

A jótállási igény teljesítése
1. A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelô határidôn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. A Miele törekszik rá, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
2. Nem számít bele a jótállási idôbe a kijavítási idônek az a része, amely alatt a fogyasztó a terméket nem tudja rendeltetésszerûen használni. A jótállási idô a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelent kezô hiba tekintetében újból kezdôdik.

A javítás helye
1. Miele az üzemeltetés helyén javítja meg a rögzített bekötésû, valamint a 10 kg-nál súlyosabb, vagy a helyi – 4 – közúti közlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható terméket.
2. Az 1. pont alá nem tartozó termékek esetén, illetve, ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhetô el, a le- és felszerelésrôl, valamint az el- és vissza szállításról Miele gondoskodik.
3. Miele javítószolgálata (továbbiakban: Javítószolgálat) a kiszállást a vásárlóval egyezteti, és az utóbbi választása szerint a kiszállást az egyeztetett nap délelôttjén vagy délutánján teljesíti.
A vásárlónak kinél és mikor kell bejelentenie a jótálláson alapuló igényét?
1. A vásárlónak a jótálláson alapuló igénye érvényesítésével kapcsolatos nyilatkozatát a jótállás keretébe tartozó javításokat rendeltetésszerûen végzô Javítószolgálatnak (elérhetôséget lásd az elsô lap borítón) kell bejelentenie vagy kifogásával a kereskedôhöz fordulhat.
2. A Javítószolgálatnak, illetve a kereskedônek a 19/2014 (IV.29.) NGM rendelet alapján az ott meghatározott tartalommal jegyzôkönyvet kell felvenni és annak egy példányát a fogyasztó részére átadni. A Javítószolgálat, illetve a forgalmazó a termék javításra történô átvételekor a fent jelölt NGM rendelet 6.§-a szerinti elismervény átadására köteles.
3. A felmerült hibát annak felfedezése után késedelem nélkül be kell jelenteni. A közlés késedelmébôl eredô károkért a fogyasztó a felelôs.

Jótállási felelôsség egyéb szabályai

1. Jótállási kötelezettség nem áll fenn, ha Miele bizonyítja, hogy a hiba rendeltetésellenes használat, átalakítás, szakszerűtlen kezelés vagy javítás, helytelen tárolás, rongálás, külső behatás, elemi kár vagy egyéb hasonló, a vásárlás után keletkezett, a Miele ellenőrzési körén kívüli okból következett be.

2. A készülék háztartási célra készült. Ezért nem minősül rendeltetésszerű használatnak, ha a a készüléket háztartási célú használatot meghaladóan üzletszerűen, vagy gazdasági célra használják.

3. A rendeltetésellenes használat elkerülése céljából Miele a termékhez használati (kezelési) útmutatót mellékel. Kérjük, hogy az abban foglaltakat saját érdekében tartsa be, mert a használati utasítástól eltérő használat, kezelés miatt bekövetkezett hiba esetén a termékekért jótállást nem vállalunk. A használati utasításban leírt karbantartási, tisztítási és ápolási munkák elvégzése a tulajdonos feladatát képezik. Az ezen munkák elmaradására vagy hibás elvégzésére visszavezethető okból meghibásodott termék javítási költsége a jótállási időtartamon belül is a tulajdonost terheli.

4. A jótállási kötelezettség nem terjed ki az úgynevezett fogyó-kopó anyagokra és alkatrészekre (pl. izzó, szénkefe), amelyek a dolog természeténél fogva a használattal összefüggő vagy egyéb természetes elhasználódásnak vannak kitéve.

5. A terméken tárolt számítástechnikai adatok, programok, beállítások megőrzése a tulajdonos feladata. A Miele nem felel – az eltérést nem engedő jogszabályi rendelkezések keretei között – adatvesztéssel vagy adatsérüléssel okozott (akár közvetett vagy következményi) károkért, akkor sem, ha ezek az elvégzett javításra visszavezethető okból következtek be. Miele kizárólag a gyári alapbeállítások visszaállítására kötelezhető.

6. A nem a jótállási kötelezettségi alá tartozó meghibásodásokkal kapcsolatos kiszállások költségét a tulajdonos viseli.

Jogvita esetén
Ha a fogyasztó és a Miele között a hiba tényét vagy jellegét (pl. a termék javíthatóságát, a javítás módját) illetôen vita alakult ki és a kérdés megítéléséhez különleges szakértelem szükséges, a fogyasztó a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság területileg illetékes Területi Felügyelôségéhez panasszal fordulhat. Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó – a rendelkezésére álló bírói út mellett – a megyei (fôvárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett mûködô békéltetô testület eljárását is kezdeményezheti. A Miele Kft. által forgalmazott készülékek súlya és fôbb (jelentôs) részei:

Vill. tûzhely, fôzôlap: >10 kg vezérlô elektronika
Hûtô, fagyasztó: >10 kg kompresszor, vezérlô elektronika
Mosógép, mosó-szárítógép: >10 kg vezérlô elektronika, fômotor
Szárítógép: >10 kg vezérlô elektronika, fômotor, kompresszor
Mosogatógép: >10 kg vezérlô elektronika, keringetôszivattyú,
Páraelszívó: >10 kg motor, vezérlô elektronika
Mikrohullámú készülék: >10 kg magnetron, vezérlô elektronika
Porszívó: <10 kg motor
Kávéfőző: >10 kg vezérlô elektronika, fôzômû, kazán
Egyéb elektromos berendezés: >10 kg szivattyú, vezérlô elektronika, motor

Lépjen kapcsolatba velünk!

Ha további kérdése, kérése van, kattintson az alábbi linkre és lépjen kapcsolatba velünk!

Kapcsolat

Vízvédelmi garanciális feltételek

vizvedelmi

Vízvédelmi garanciális feltételek

A Vevőt a Mielével és az Eladóval szemben megillető törvényi és szerződéses jogain túl, és azok korlátozása nélkül a Miele térítésmentes jogosultságot biztosít a Vevő számára a vízvédelmi-rendszerrel rendelkező újonnan vásárolt háztartási gépekre (a továbbiakban: „Berendezés/ek”) az alábbi vízvédelmi garanciális feltételekkel összhangban:

I. A vízvédelmi garancia időtartama és kezdete

1.   A vízvédelmi garancia a berendezés rendeltetésszerű használata mellett 20 évig érvényes.

2.   A garancia időtartamának kezdete a berendezés beszerzéséről szóló számla kiállításának dátuma. A garanciális szolgáltatások igénybevétele esetén a garancia időtartama nem hosszabbodik meg.

II.   A vízvédelmi garancia feltételei

1.   A berendezést hivatalos forgalmazótól vagy közvetlenül a Mielétől vásárolta, és háztartásban működteti.

2.   A garancia igénybevételéhez a jótállást (a vásárlást igazoló számla) mellékelni kell.

3.   További előfeltétel a berendezés szakszerű telepítése.

III.  A vízvédelmi garancia tartalma és hatálya

1.   A Miele a Vevő számára a vízvédelmi rendszer meghibásodása miatt keletkezett anyagi kár esetén kártérítést fizet. A kártérítés összegét a meghibásodott dolgok meghibásodás előtti értéke határozza meg.

2.   A vízvédelmi garancia keretében a Miele által biztosított kártérítés maximális összege káreseményenként 15.000 euró.

3.   A vízvédelmi garancia nem terjed ki a Mielével szemben fennálló egyéb jogosultságokra.

IV.  A vízvédelmi garancia korlátozásai

1.   A vízvédelmi garancia nem vonatkozik magában a vízvédelmi rendszerben és a készülékben keletkezett károkra.

2.   A garancia nem vonatkozik azokra a károkra, amelyek az alábbi okokra visszavezethetően keletkeztek:

a.   Hibás telepítés vagy beépítés, például a vonatkozó biztonsági előírások vagy az írott használati utasítás, telepítési és összeszerelési útmutató figyelmen kívül hagyása

b.   Nem rendeltetésszerű használat, helytelen kezelés vagy működtetés, mint például nem megfelelő mosó-/tisztítószer vagy vegyszer használata.

c.   Különböző műszaki specifikációk miatti korlátozott alkalmazhatóság vagy nem alkalmazhatóság, például, amikor a berendezést nem abban az országban helyezik üzembe, mint amelyikben vásárolták.

d.   Külső behatások, mint például szállításkor, ütés vagy ütődés során, illetve időjárási vagy természeti jelenségek miatt keletkezett károk.

e.   Olyan javítások és változtatások, amelyeket nem a Miele által speciálisan ezekre a munkálatokra kiképzett, felhatalmazott vevőszolgálatok végeztek.

f.    Nem eredeti Miele márkájú alkatrészek, vagy a Miele által nem jóváhagyott tartozékok használata

V.   Adatvédelem

A személyes adatokat kizárólag a megbízások feldolgozása és az esetleges garanciaérvényesítés céljából, az adatvédelmi előírások figyelembevételével használjuk fel.

 

Garancianyújtó

Miele Kft.
1022 Budapest
Alsó Törökvész út 2.

 

Lépjen kapcsolatba velünk!
Ha további kérdése kérése van, hívjon minket vagy kattintson az alábbi linkre és lépjen kapcsolatba velünk!

Online kapcsolatfelvételi űrlap

 

Miele Ügyfélszolgálat
Tel: +36 1 880 6400
E-mail: szerviz@miele.hu

Kapcsolat