KeresesÜzletkereső
Segítség ehhez:App

3.3.20-as hibakód/Keresés sikertelen

A WPS csatlakozási móddal a Miele készülék nem található a Wi-Fi hálózatában. A Miele App a Keresés sikertelen és a 3.3.20-as hibakódot jeleníti meg. Az Apple készülékeknél az iOS 14 esetében egy további megjegyzés is megjelenik: Megjegyzés: ellenőrizze az okostelefon beállításaiban, hogy az App „Helyi hálózat“ jogosultsága meg van-e adva.

A WPS funkció a Miele háztartási készülékén vagy routerén nincs aktiválva.

Győződjön meg arról , hogy a WPS funkció a Miele háztartási készülékén vagy routerén aktiválva van. A routeren rövid idő után automatikusan bezáródik.

Válassza a Miele App-ban a Próbálja meg újralehetőséget.

Ön Miele Professional készüléket használ.

Válassza ki a Az ön készüléke Professional típusú? lehetőséget.

A WPS keresés sikertelen.

Alternatív megoldásként csatlakoztassa a Miele háztartási készülékét az IP-címen keresztül.

  • Nyissa meg a router kezelői felületét.

  • Keresse meg a Miele háztartási készülék IP-címét az észlelt hálózati eszközök listájában.

  • Válassza ki fent jobbra a Miele App-ban az IP gomb megnyomásával az IP cím keresésének elindítását.

  • Adja meg Miele háztartási készülékének IP-címét.

  • Válassza a Keresés IP-címen keresztül gombot.

  • Ha a keresés sikertelen, a következő üzenet jelenik meg: az IP-címet nem tudtuk hozzárendelni Miele készülékhez. Kérjük, ellenőrizze a bevitt adatokat, és próbálja meg újra.

A router beállításai megakadályozzák a csatlakozást.

Ellenőrizze a router beállításait: a hálózatban lévő készülékeknek kommunikálniuk kell egymással. Egyes routerek speciális beállításokat kínálnak ehhez, amelyeket a gyártótól függően aktiválni vagy deaktiválni kell.

  • Példák:

    • „A Wi-Fi készülékek kommunikálhatnak egymással“ lehetőséget aktiválni kell.

    • Az „AP Isolation“ vagy a „Client Isolation“ funkciót ki kell kapcsolni.

  • Egyes router-modelleknél hasznos lehet az 5 GHz-es Wi-Fi kikapcsolása a Miele háztartási készülék csatlakoztatásakor.

A Miele háztartási készülék és az ön mobilkészüléke nem ugyanarra a Wi-Fi-re van bejelentkezve.

Csatlakoztassa a Miele háztartási készüléket és mobilkészülékét ugyanahhoz a Wi-Fi-hez.

Az iOS 14 operációs rendszerű Apple-készüléken hiányzik a „Helyi hálózat“ App-jogosultság.

Aktiválja a „Helyi hálózat“ App-jogosultságot az Apple mobilkészülék beállításaiban.

Az ön routere nem támogatja a WPS funkciót.

Regisztrálja a Miele háztartási készüléket az App-on keresztül. A Miele App végigvezeti önt a további szükséges lépéseken.

Használati útmutató

Használati útmutató

Itt találja a használati útmutatókat Miele készülékeihez.
Tudjon meg többet
Szerviztechnikus foglalása

Szerviztechnikus foglalása

Szerviz igényét telefonon is leadhatja
Szerviztechnikus foglalása
Kapcsolatfelvételi űrlap

Kapcsolatfelvételi űrlap

Írja le problémáját a kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül. A Miele Ügyfélszolgálat a lehető leghamarabb felveszi Önnel a kapcsolatot.
A kapcsolatfelvételi űrlaphoz