A mobil végkészülékeken különböző felhasználói fiókok vannak.
Jelentkezzen be mindegyik mobil végkészüléken ugyanabba a felhasználói fiókba.
A Miele készülékek nem jelennek meg a Miele Appban.
Jelentkezzen be mindegyik mobil végkészüléken ugyanabba a felhasználói fiókba.
1. lehetőség: nyissa meg a háztartási készülék Wi-Fi-jét a háztartási készüléken, 1. opció
Válassza a(z) Beállítások > Miele@home > beállítása > Kapcsolódási módok APP-on keresztül menüpontot.
A Miele háztartási készülék Wi-Fi-je megnyílik.
2. lehetőség: Nyissa meg a háztartási készülék Wi-Fi-jét a háztartási készüléken, 2. opció
Válassza a(z) Beállítások > Hálózatba kapcsolás be menüpontot.
A Miele háztartási készülék Wi-Fi-je megnyílik.
3. lehetőség: Állítsa vissza az XKM3100W Wi-Fi modult:
Kapcsolja be a Miele háztartási készüléket.
Válassza a(z) Menü Beállítások > Miele@home > Modulbeállítások > Modulművelet indítása > Újraindítás + Gyári beállítások menüpontokat.
Az XKM3100W kommunikációs modul újraindul, és megnyitja 30 percre a háztartási gép Wi-Fi-jét.
Kapcsolja ki a(z) Miele háztartási készüléket, majd kapcsolja ismét be.
Válassza a(z) Beállítások > Hálózatba kapcsolás be menüpontot.
A Miele háztartási készülék Wi-Fi-je megnyílik.
4. lehetőség: állítsa vissza az XKM3100W Wi-Fi modult (lásd fent) a 3. és 4. lépés nélkül.
A Miele háztartási készülék Wi-Fi-je megnyílik.
Válassza a(z) Beállítások > Wi-Fi > Miele háztartási készülék Wi-Fi menüpontot.
A Miele háztartási készülék Wi-Fi hálózatának neve mindig: Miele@home-készüléktípus, mint pl. Miele@home-G7565 SCVi XXL-7.
Ha a háztartási készülék WiFi-je nem jelenik meg, kérjük, ellenőrizze a Wi-Fi jelerősséget a háztartási készülék felállítási helyén.
Ha a készülék típusa nem megfelelően jelenik meg, akkor az elektronikus típustábla nincs megfelelően kitöltve. Ebben az esetben az elektronikus típustábla adatait szerviztechnikusnak kell korrigálnia. Kérjük, forduljon az ügyfélszolgálatunkhoz.
Ha a háztartási készülék Wi-Fi neve megfelel a fenti sémának, folytassa a következő lépésekkel.
Csatlakozás létrehozása a háztartási készülék Wi-Fi-jéhez: a háztartási készülék Wi-Fi jelszavaként írja be a parancssorba a Miele háztartási készülék sorozatszámát.
Ha a kapcsolat sikeresen létrejött, az elektronikus típustábla rendben van.
Ha a kapcsolat a helyes beírás ellenére sem jön létre, akkor az elektronikus típustábla nincs megfelelően kitöltve. Ebben az esetben az elektronikus típustábla adatait szerviztechnikusnak kell korrigálnia. Kérjük, forduljon az ügyfélszolgálatunkhoz.
Szüntesse meg a kapcsolatot a háztartási készülék Wi-Fi-jével, és törölje vagy hagyja figyelmen kívül a háztartási készülék Wi-Fi-jét.
Állítsa vissza az XKM3100W Wi-Fi modult, lásd fent.
Jelentkezzen ki a Miele Appból.
Jelentkezzen be ismét a Miele Appba saját hozzáférési adataival.
Állítsa vissza a hálózati beállításokat a készüléken.
Kapcsolja hálózatba (párosítsa) ismét a készüléket.