KeresesÜzletkereső
Segítség ehhez:

App

App

A készülékek nem jelennek meg az Appban

A Miele készülékek nem jelennek meg a Miele Appban.

A mobil végkészülékeken különböző felhasználói fiókok vannak.

Ön több mobil végkészüléket (okostelefon, tablet) használ az otthoni hálózaton.

Jelentkezzen be mindegyik mobil végkészüléken ugyanabba a felhasználói fiókba.

Hiányos elektronikus típustábla (sorozatszám).

A háztartási készülékek elektronikus típustáblájának ellenőrzéséhez az okostelefont/tabletet csatlakoztatni kell a Miele háztartási készülékek hozzáférési pontjához (saját Wi-Fi hálózatához). A menü a háztartási készüléktől, a készülék felszereltségétől és a szoftver verziójától függően eltérő lehet.

1. lehetőség: nyissa meg a háztartási készülék Wi-Fi-jét a háztartási készüléken, 1. opció

  • Válassza a(z)  Beállítások > Miele@home > beállítása > Kapcsolódási módok APP-on keresztül menüpontot.

A Miele háztartási készülék Wi-Fi-je megnyílik.

2. lehetőség: Nyissa meg a háztartási készülék Wi-Fi-jét a háztartási készüléken, 2. opció

  • Válassza a(z)  Beállítások > Hálózatba kapcsolás be menüpontot.

A Miele háztartási készülék Wi-Fi-je megnyílik.

3. lehetőség: Állítsa vissza az XKM3100W Wi-Fi modult:

  1.  Kapcsolja be a Miele háztartási készüléket.

  2. Válassza a(z)  Menü Beállítások > Miele@home > Modulbeállítások > Modulművelet indítása > Újraindítás + Gyári beállítások menüpontokat.

    Az XKM3100W kommunikációs modul újraindul, és megnyitja 30 percre a háztartási gép Wi-Fi-jét.

  3. Kapcsolja ki a(z)  Miele háztartási készüléket, majd kapcsolja ismét be.

  4. Válassza a(z)  Beállítások > Hálózatba kapcsolás be menüpontot.

A Miele háztartási készülék Wi-Fi-je megnyílik.

4. lehetőség: állítsa vissza az XKM3100W Wi-Fi modult (lásd fent) a 3. és 4. lépés nélkül.

A Miele háztartási készülék Wi-Fi-je megnyílik.

Válassza a(z)  Beállítások > Wi-Fi > Miele háztartási készülék Wi-Fi menüpontot.

  • A Miele háztartási készülék Wi-Fi hálózatának neve mindig: Miele@home-készüléktípus, mint pl. Miele@home-G7565 SCVi XXL-7.

    Ha a háztartási készülék WiFi-je nem jelenik meg, kérjük, ellenőrizze a Wi-Fi jelerősséget a háztartási készülék felállítási helyén.

    Ha a készülék típusa nem megfelelően jelenik meg, akkor az elektronikus típustábla nincs megfelelően kitöltve. Ebben az esetben az elektronikus típustábla adatait szerviztechnikusnak kell korrigálnia. Kérjük, forduljon az ügyfélszolgálatunkhoz.

  • Ha a háztartási készülék Wi-Fi neve megfelel a fenti sémának, folytassa a következő lépésekkel.

 Csatlakozás létrehozása a háztartási készülék Wi-Fi-jéhez: a háztartási készülék Wi-Fi jelszavaként írja be a parancssorba a Miele háztartási készülék sorozatszámát.

  • Ha a kapcsolat sikeresen létrejött, az elektronikus típustábla rendben van.

  • Ha a kapcsolat a helyes beírás ellenére sem jön létre, akkor az elektronikus típustábla nincs megfelelően kitöltve. Ebben az esetben az elektronikus típustábla adatait szerviztechnikusnak kell korrigálnia. Kérjük, forduljon az ügyfélszolgálatunkhoz.

 Szüntesse meg a kapcsolatot a háztartási készülék Wi-Fi-jével, és törölje vagy hagyja figyelmen kívül a háztartási készülék Wi-Fi-jét.

 Állítsa vissza az XKM3100W Wi-Fi modult, lásd fent.

Módosították az ügyféladatokat.

Jelentkezzen ki a Miele Appból.

Jelentkezzen be ismét a Miele Appba saját hozzáférési adataival.

Az otthoni hálózat azonosítója (Group-ID) nem egyezik a felhasználói fiókjában található többi készülékkel.

Állítsa vissza a hálózati beállításokat a készüléken.

Kapcsolja hálózatba (párosítsa) ismét a készüléket.

Használati útmutató

Használati útmutató

Itt találja a használati útmutatókat Miele készülékeihez.
Tudjon meg többet
Szerviztechnikus foglalása

Szerviztechnikus foglalása

Szerviz igényét telefonon is leadhatja
Szerviztechnikus foglalása
Kapcsolatfelvételi űrlap

Kapcsolatfelvételi űrlap

Írja le problémáját a kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül. A Miele Ügyfélszolgálat a lehető leghamarabb felveszi Önnel a kapcsolatot.
A kapcsolatfelvételi űrlaphoz