KeresesÜzletkereső
Segítség ehhez:App

Hogyan ellenőrizhetem, hogy a Miele háztartási készülék be van-e jelentkezve a Wi-Fi-ben?

Hogyan ellenőrizhetem, hogy a Miele háztartási készülék be van-e jelentkezve a Wi-Fi-ben?

1. lehetőség: kijelzés a Miele háztartási készüléken

A menüben történő navigáció a készüléktől, a készülék felszereltségétől és a szoftver verziójától függően eltérő lehet.

A sikeres hálózatba kapcsoláshoz a Miele háztartási készüléknek és a mobilkészüléknek ugyanazon a Wi-Fi-n kell lennie.

  • A Miele háztartási készüléken válassza ki a Beállítások > Miele@home > Kapcsolódási állapotmenüt.

  • SSID (Wi-Fi név) és az IP cím kijelzésre kerül.

  • A megjelenített SSID-nek meg kell egyeznie a Wi-Fi SSID-jével.

2. lehetőség: kijelzés a routeren

  • Nyissa meg a routere beállításait egy webböngészőn keresztül.

  • Nyissa meg az eszközlistát a routerben.

  • Ha a Miele háztartási készülék megjelenik készüléklistában, akkor a router Wi-Fi-jében be van jelentkezve.

3. lehetőség: kijelzés a mobilkészüléken

  • Töltsön le egy hálózati szkenner App-eto, pl. „FING“ alkalmazást az Android vagy iOS rendszerhez.

  • Az App megjeleníti az otthoni hálózaton lévő összes regisztrált készüléket.

  • A Miele háztartási készülék megjelenik készüléklistában, akkor be van jelentkezve.

Használati útmutató

Használati útmutató

Itt találja a használati útmutatókat Miele készülékeihez.
Tudjon meg többet
Szerviztechnikus foglalása

Szerviztechnikus foglalása

Szerviz igényét telefonon is leadhatja
Szerviztechnikus foglalása
Kapcsolatfelvételi űrlap

Kapcsolatfelvételi űrlap

Írja le problémáját a kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül. A Miele Ügyfélszolgálat a lehető leghamarabb felveszi Önnel a kapcsolatot.
A kapcsolatfelvételi űrlaphoz